Prvý ročník celoslovenskej súťaže tvorcov populárnych on-line videí zameraných na cestovanie Travel Vloger roka 2015 zaznamenal veľký úspech. Hlavnou myšlienkou súťaže bolo vyzdvihnúť význam štýlovej internetovej propagácie destinácií, hotelov a podujatí, ktoré si v zahraničí už dávno vybudovali poprednú pozíciu ponuky na mediálnom trhu.
Prihlásených bolo 26 autorov cestovateľských internetových blogov obohatených zaujímavými videami, ale aj nominovaných špecializovaných webstránok, ktoré tematicky spĺňali kritériá súťaže.
Víťazkou súťaže Travel Vloger roka 2015 sa stala Dominika Trstenská-Turzová (videotravelblog.sk).
Rozhodla o tom odborná porota v zložení:
Daniel Modrovský – predseda Slovenského syndikátu novinárov a podpredseda správnej rady Akadémie médií, odbornej vysokej školy mediálnej komunikácie
Lucia Ščepková – konateľka Media Fabrik, s. r. o. a mediálna poradkyňa Praha TV
Viktor Cicko – vydavateľ In Drive Magazínu
Miroslav Sušienka -manažér TV JOJ pre projekt Huste.tv a marketingový konzultant Skylight Slovakia, s. r. o.
Víťazka prvého ročníka súťaže o najpopulárnejšieho travel-vlogera v krajine sa okolo cestopisného filmu pohybuje šiesty rok. Píše scenáre krátkych filmov určených na propagáciu turizmu v krajinách a destináciách troch kontinentov. Aj keď sa autorka na obrazovke výraznejšie neprezentuje, víťazné príspevky z jej dielničky obsadili päť zo šiestich vyhlásených kategórií.
1. Destinácia (zaujímavé miesto, mesto alebo dedinka kdekoľvek na svete): Old Orhei National park, 2. Hotel: Hotel Plovdiv, Primorsko, 3. Dovolenka, poznávací zájazd alebo zábavný park: Cyprus III, 4. Podujatie, ktoré by do krajiny mohlo prilákať zahraničných turistov: bratislavské Korunovačné slávnosti, 5. Turistika v Čechách a na Slovensku: Rajecká dolina – Travel Magazín 7.
Diela Dominiky Trstenskej-Turzovej v tisíckach repríz vysielalo viac ako 80 televízií.